Ninjapojken Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Jag har fastnat på gta san andreas när man ska ta över kvater jag har tagit över alla förutom ett enda det är jätte litet och heter jeffersons motel fatter ej vad jag ska göra snälla hjälp mig ^^ :D Redigerat 14 Augusti 2008 av Ninjapojken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badankan Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Försök att vara i det jätte lilla kvarteret tills du ser nogot gäng o då knäpp dom.så gjorde jag i alla fall.fast stå inte stilla hela tiden.försök att gå runt det där stället. :student: :ng: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 1: Skaffa RPG. 2: Skffa Jetpack. 3: Flyg upp på ett tak, sedan skjut ner alla gäng-medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninjapojken Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Har testat det jag har typ skjutit 100 stycken från de gänget funkar inte ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 hahah behöver inte klara den finns ett fusk till att klara hela storyn i GTA 3 san andreas om man fuskar för att klara hela storyn så klarar den av sej själv automatisk i en sec när man gör fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Samma sak igen. 1. GTA San Andreas är inte 3:an. 2. Det fusket finns inte, tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg