badankan Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Jag är lite iriterad på Gta. :angry: Min kompis hittade en tjej på Love Meet som heter carmen.Men jag hittar alldrig nogon som heter carmen där eller nogon annan som jag passar i hop med mej.Jag har till o med startat om på nytt men det går inte :( Villka tjejer har ni?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Du kanske inte har kommit tillräckligt långt i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Man måste väl "dejta" FrenchTom först? btw: har inga tjejer på gta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 jag dejar kiki jenkins just nu :P sen får man ragga upp nån annan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master812 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Dejtar Kiki / Carmen / Alex (via craplist.net) Redigerat 14 Augusti 2008 av Master812 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
badankan Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Du kanske inte har kommit tillräckligt långt i spelet? Jag har klarat spelet en gång.Har tänckt att klara det i en gång till. :D Dejtar Kiki / Carmen / Alex (via craplist.net)Jaha tack :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Carmen, Förut typ Russia girl, men hon va så bitchig.. så Carmen.. f*n man vill ha tbx kate.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg