ShigeruMiyamot Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 tjo, jag har ett litet problem. jag har 75.0 % dwayne like men jag kan inte ringa dwayne för backup spm man ska kunna när man har 75 %. men det går som sagt inte :S och i the strategy guide står det att man bara behöver 60 % med dwayne och LJ men jag över 60 på båda men det går inte... vad är fel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master812 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 tjo, jag har ett litet problem. jag har 75.0 % dwayne like men jag kan inte ringa dwayne för backup spm man ska kunna när man har 75 %. men det går som sagt inte :S och i the strategy guide står det att man bara behöver 60 % med dwayne och LJ men jag över 60 på båda men det går inte... vad är fel :( Det kan ta nån dag,innan han ringer och säger att, du kan ringa efter backup B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 han ringde mig efter 80%. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 hur ser man hur mycke man har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg