FireFly Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Det var för att dom uppadterade sidan igår, men nu funkar det för mig. Har variot medlem ett tag: Bumbly - lvl 10 warrior MagusBumbly - lvl 14 magus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diddler Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jag har orre lv.6 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Kanske inte tillhör ämnet till 100 % men finns det nåt RPG-spel på IT där man inte är tvungen att registrera sig med sin e-mailadress? eftersom ingen annan har svarat...men aja, nej ja tror inte de, alla behövs nästan e-mail... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 ja kan inte loga in med coola70 det står only letters may be in your character name. snälla hälp mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 Du får inte ha siffror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 6 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2004 nä de går fortfarande inte ja heter coola ps förlot för dubbel post B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.