finnur Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 hej min kusin har det transformers spelet. och han frågar om det går att vara ratchet :D :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Transformer...Är inte det de där robotarna som kan förvandla sig till typ bilar och sånt? Skulle inte tro att man kan vara Ratchet på det, för att det är 2 helt olika spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 transformers spelet som jag menar är det som kom 2007. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) Omfg, helt ärligt. Jag bara måste säga detta: Vaf*n är du för idiot??? Man kan ffs inte vara Ratchet på Transformers. Det är två helt skilda spel. Kan man vara Nalle Puh på Spider-Man 3? :wacko: Redigerat 30 Augusti 2008 av ThaNooB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Inte ratchet från ratchet ratchet and clank (dumb ass). Autoboten ratchet från filmen. Inte ratchet från ratchet ratchet and clank (dumb ass). Autoboten ratchet från filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Han menar inte Ratchet i Rachet and Clank, han menar Bumblebee (http://deepeshk.files.wordpress.com/2008/02/ratchet.jpg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg