WishCookie Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Hej hag kan aldrig besegra dialga på pokemon mystery dungeon explorers of time. Jag är munchlax och min partner är Bublasaur. Dessa attacker kan jag. Tackle Jag tar 1-320<---skada med Tacklings attack Metronome 1-? <--skada (Slumpvis attack) Sjock wave (Stavning) 1-120 <----skada Solarbeam 1-235 <---Skada Sen kan Bulbasaur dessa attacker. Vin piska (Stavning) 1-238 <----Skada Sleep powder (Använde för att söva ner dialga) Razlof leaf (Stavning) 1-179 Giga drain. Trots alla skador jag ger dialga och söver ner så besegrar han alltid mig vad ska jag göra? Han vaknar rätt så snabbt :( Och jag har försökt att besegra han sen jag var lvl 40 och nu är jag lvl 51 och har inte besegrat honom än :( Snälla hjälp. VAd ska jag göra. P.s jag hittar revive seed ibland men den används helatiden när jag är påväg upp dialga. Snälla hjälp mig :( Redigerat 16 Augusti 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Konstigt, jag klarade honom när jag var i Lv. 36. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 men nu är frågan hur jag klarar honom snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Prova Quick Seeds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 då antar jag att du bara är väldigt dålig på spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Använd typ X-eye seeds, totter seeds, på dialga så att han är typ förvirrad eller hur man ska säga och sen attackera du bara honom tills han är normal igen och gör det typ samma sak så att han ej kan attackera dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ja men när jag gör det och han blir vanlig igen då attackerar han 3 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 :o jag vann honom genom att kasta x-eye seeds på han. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tezz Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Prova typ att söva honom attackera söva attackera osv tills han dör xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg