ZXC Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Bowsers castle, alltid, eller oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Jag gillar D:K snowboard croos. Jag haaaaaaataaaaaar Rainbow road Jag gillar D:K snowboard croos. Jag haaaaaaataaaaaar Rainbow road Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Rainbow Road är rätt soft ändå, klockar 2.46 nu på time trial, asnajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 rainbow road, bowsers castle b.l.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Mushroom Gorge, Coconut Mall, Maple Treeway, DK's Snowpark och Bowser's Castle. Jag avskyr Rainbow Road mest, totalt värdelös bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Den gamla gamecube banan där man är vid en vulkan och gallerian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 DK's snowboard croos och coconut mall B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shandera Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Många: Koopa cape, maple treeway, mushroom gorge, snowboard cross, mario cirquit standard-banan (i lightning cup),dry dry ruins & moonview highway! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DasB00t Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Främst så blir det Coconut Mall och Peach Beach om man får välja :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Mina absoluta favoriter är: Maple treeway, coconut mall, Rainbow road, Koopa cape Men det finns många fler jag gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Oj glömde visst peach garden ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Moonview Highway Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.