WiFiGamer Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Men ofta.... Brawl är det bästa såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 (redigerat) melee äger, brawl har sugigt online, laddnings skärmar som varar i typ 5 sec och friendcodes suger Redigerat 8 September 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 melee äger, brawl har sugigt online, laddnings skärmar som varar i typ 5 sec och friendcodes suger Brawl har fler karaktärer, banor, mer av allt helt enkelt. Laddningen blir snabbare ju mer man spelar och wi-fi är jättebra så länge man har vänner att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 brawl äger lungt!!!! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 melee äger, brawl har sugigt online, laddnings skärmar som varar i typ 5 sec och friendcodes suger vi kan inte hjälpa att du inte har nåra vänner och spela med <_< enligt mig så rockar brawl fett!!! grafiken är bättre,spellägen är bättre och fler,gubbarna är fler,nya trofeer,stickers,subspace,cds typ allting är bättre. och ja tänkte prova att spela melee först och brawl direkt efter, under tiden jag spelade melee blev jag nästan frustrerad och längtande tillbaka till brawl så enligt mig, melee suger, brawl duger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.