volvo_850 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Klart man läser Kalle! Ingen mer som gillar Folke Fiskmås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Såklart Musse Pigg och Kalle Anka, dem är jätteroliga. Speciellt Kalle, han blir ofta arg och det är roligt. Musse är lite mer snyggare och han råkar ofta in i mysterier, och dem är spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Kalle anka! Han är så skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Jag läser kalle anka väldigt ofta. Eller jag läser bara gamla. Hehe, den äldsta jag läst är 69 år! Men min favorit måste nog vara Stora Stygga Vargen!!! :DDu blandar ihop Bamse med Kalle Anka & Co Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) jag prenumenerar på kalle anka så ja jag läser den min favoritkaraktär är folke fiskmås han är smart och lyckas alltid fly undan tågskötaren (kommer inte ihåg vad han heter) Redigerat 13 Oktober 2008 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Jag läser kalle anka väldigt ofta. Eller jag läser bara gamla. Hehe, den äldsta jag läst är 69 år! Men min favorit måste nog vara Stora Stygga Vargen!!! :DDu blandar ihop Bamse med Kalle Anka & Co Nej det finns en figur som heter något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Kalle ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 jag tycker kalle anka och joakim von anka när dom åker ut o reser för då är det lite roligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Har vi någon samlare? Jag har ungefär 3500 tidningar kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) Har både gamla och nya KA-tidningar och pocket, bra att ha vid sängdags eller när nöden sätter in :rolleyes: Redigerat 16 Oktober 2008 av Zhark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Har både gamla och nya KA-tidningar och pocket, bra att ha vid sängdags eller när nöden sätter in :rolleyes: So true... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Läser Kalle Anka När jag ska sova ;) Favoriten är Klart Björnligan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.