Gäst Glassgubben Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag skulle ladda ner sa-mp och spela online sen när jag skulle connecta till en server så kommer det upp en error och det står att jag har fel gta version vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 vilket spel har du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 San andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Kan skicka dig downgrader, adda mig på MSN [email protected] så skickar jag länk eller sök på google; sa-mp downgrader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HackFun Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Måste man ha det riktiga spelet för att spela SAMP. Därför jag måste gör en DownGrade men när jag gör det så kommer det fram Unknown Version. Snälla Hjälp Tack På förhand :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zezam321 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Måste man ha det riktiga spelet för att spela SAMP. Därför jag måste gör en DownGrade men när jag gör det så kommer det fram Unknown Version. Snälla Hjälp Tack På förhand :huh: Ja man måste ha riktiga San Andreas. Kör du med steams version så äre kört. Här är en länk till en version 1.0 Sätt in den där du har spelet installerat. http://www.megaupload.com/se/?d=AEG9NKWI Jag använder samma version så de är inge virus. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HackFun Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Men Har inte riktiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zezam321 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Men Har inte riktiga Rofl de är en annan sak de. Ladda ner de då ^^ www.thepiratebay.org||www.mininova.org | De spelar ingen roll vad du väljer... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HackFun Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Tack det funkar nu har du nåt tips på en stunt server ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 HostName: Total~Stuntage v3 Address: 62.212.66.33:5555 Players: 16 / 50 Ping: 32 Mode: Total~Stuntage Map: Total~Stuntage en bra rolig server!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HackFun Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Tack Den Har Jag Spelat På Och Den Är Rolig Kanske Ses I Spelet: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg