💬
Logga in
Fuska.se

Min Sista Fråga Till Wow :d

19 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

:huh: när det är dags att betala, blir accontet låst tills man betalar? eller får man enmassa böteer och påminelser??

svara plzzzzz detta kan vara nyckelfrågan tills jag får wow för mamma och pappa :D

Nivå 7 · Fuskare

Svarade på den andra frågan men kontot blir låst tills du lägger in en till kod eller över internet etc.

Allt som händer är att du inte kan logga in och få tillgång till dina characters. :)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

WOHOOOOOOOOOOOOO! TACK :D

Böter, haha!

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

:huh: när det är dags att betala, blir accontet låst tills man betalar? eller får man enmassa böteer och påminelser??

svara plzzzzz detta kan vara nyckelfrågan tills jag får wow för mamma och pappa :D

De sänder ut två biffiga taurens till ditt hus för att spöa ner dig om du inte pröjsar.

Nivå 6 · Fuskare

.... böter? Påminnelser?

Ja Blizzard har ju specialutsända advokater och indrivare för sånt.

*evil eye*

18 Aug 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

va tusan o_O säg sanningen för jag måste kunna pausa på sommaren på nått sätt!! (är ute i stugan då) jag vill bara veta nått sätt att pausa på :S

Nivå 6 · Fuskare

Ironiska juuh

När ditt Gamecard tar slut så slutar ditt acc att funka tills du köper nytt Gamecard och skriver in det. Ingen böter, Inga Taurens.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

aja idag kommer WOW till brevlådan iallafall :D

Nivå 16 · Legendfuskare

Om man spelar när Gamecardet går ut så kan man fortfarande spela, jag brukar alltid spela 5 timmar för länge när mitt går utt men om man får disconnect så kommer man inte in igen :(

Nivå 4 · Lärling

som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard

ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

som sagt, dem skickar 2 tauren warriors som slår dig tills du köper nytt gamecard

ps. att du ens behöver fråga det här är så dumt så att du borde inte ens få spela WoW

För att jag är säker på att du visste allt om accounten innan du gjorde ditt.

Själv var jag inte säker på om man kunde göra ett account utan ett kreditkort, e-mailade deras support bara för att fråga -_-'

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

o_O spelar habbo (men har slutat för det sög) OCH DÄR ÄR ÅLDERSGRÄNSEN 13 :angry:
Nivå 6 · Fuskare

Medelåldern på Runescapes spelare ligger nog på.. 9

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Ironiska juuh

När ditt Gamecard tar slut så slutar ditt acc att funka tills du köper nytt Gamecard och skriver in det. Ingen böter, Inga Taurens.

Bara Gnomes in Black. Inget att oroa sig över.
19 Aug 2008
Nivå 5 · Fuskare

är det en viss åldersgräns till att spela WoW när man ska registrera sig? Jag vet att det står 12 + på framsidan av spelet men om man skriver in att man är 12 år och så (som jag är) kan man spela WoW då?

Nivå 16 · Legendfuskare

Registrera dig med din riktiga ålder, om det står att du är för liten så kan du göra dig nåra år äldre, men ha samma månad/dag så är det lättast att komma ihåg

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Själv var jag inte säker på om man kunde göra ett account utan ett kreditkort, e-mailade deras support bara för att fråga -_-'

jag visste att man kunde göra account utan kreditkort-,-
20 Aug 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det kan man inte.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det kan man inte.

Klart man kan... <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in