Kevve Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Hej! Jag laddade ner någon randóm config och ändrade den så att den skulle passa mig. Men när jag lägger den i config.cfg i både Cstrike och cstrike_swedish mappen. Det ändras inte. Jag har testat att starta om CS. Mn det är fortfarande samma inställningar som innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Haru tage bort den gamla cfg filen? funkar inte det så testa att installera om cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Kollat så att configen inte är skrivskyddad? Redigerat 21 Augusti 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Så Har det varit för mej också , Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg