Gäst Plopp Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Jag har ett problem när jag stoppar in en usb enhet i datorn, datorn hakar upp sig helt plöstligt utan någon anledning. Jag har ominstallerat datorn 2 gånger ändå funkar det inte. Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 kanske usb enheten det är fel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 ja det är enheten det är fel på, någon som vet hur man fixar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 http://www.adteknik.se/swedish/USBinstall.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) tack ska prova fixa det nu. Helt sjukt, inte en enda usb funkar att stoppa in i datorn, hela tiden hakar den upp sig har kollat lite på den sidan nu men det är inte problemet för mig. Problemet är att varje gång jag stoppar i en USB i datorn så hänger sig skitet. Hur fixar man skitet? ingen som vet? Behöver hjälp snabbt! Redigerat 18 Augusti 2008 av Plopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.