refflan1994 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Hej, jag är 14 år och skulle gärna vilja starta upp en community, en som sponsrar ut srv, ventrilo mm ja söker personer som kan hjälpa till med communityn ett + om ni kan bidre med detta *Hosta en server *Hosta en ventrilo *vara kunnig på amx, hemsidor, IRC, datorer mm. *vara en aktiv och bra medhjälpare *(kan ni inte bidra med nått om dessa så gör det inget) Jag själv kan bidra med detta *hosta en eller flera server (ping runt 30-37) *Hosta flera Ventrilo srv med bra ping *Jag är mkt kunnig om mIRC *(om inte du själv är bra på hemsidor kan jag fixa en) *ännu mera att bidra med Intresserad? skriv här i Forummet. Skriv till mig på steam: Theroyalgamer skriv till mig på MSN: [email protected] det va allt från mig P.S vi kmr börja lite småt men kanske blir större senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Om vi kan köra med både 1.6, och css. Om vi bara kör 1.6 så kommer jag inte vara med >.< Jag kan: Koda hemsida. Vara admin på en server ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
refflan1994 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Ja det fins möjligghet att köra css också, va bra att du kunde koda hemsidor skriv ditt steam eller MSN så tar ja kontakt med dig så snabbt ja kan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Ja det fins möjligghet att köra css också, va bra att du kunde koda hemsidor skriv ditt steam eller MSN så tar ja kontakt med dig så snabbt ja kan [email protected] = MSN simonboy = Steam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Jag kan vara en aktiv och bra medhjälpare :o Och vara Admin, det är alltid något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg