badankan Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Ni som har läst det nyaste xbox360 THE OFFICIHAL xbox Magazine har troligen hört om den nya Dasboarden som kommer skomma ut till x-box360.Man kommer att få göra gubbar som på wii.mega nice. :D Man får lov att ladda ner det från Market ;: Som tur står det att man får ladda ner den gratis :gitarr: Ni kan läsa mer om det på dom här hemsidorna.www.oxm.co.uk. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Visste det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 En kille på min Friend list fråga om när det kom för några dar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Alla uppdateringar är gratis, för det kmr ingå i uppdateringen av 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 när kommer uppdateringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 I höst har jag för mig. Vet inget speciellt datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Det här är rätt gamla nyheter, och dessutom är väl dashboardet bra som det är? Miis suger ju, såna vill väl ingen ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 flera veckor sedan jag läste detta på GR's hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Det här är rätt gamla nyheter, och dessutom är väl dashboardet bra som det är? Miis suger ju, såna vill väl ingen ha? Dashborden kmr att bli snyggare och snabbare och Miis är skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Gammal nyhet.. nån som tittade på e3? Dn blir mycket snyggare imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.