Gäst OneDream Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag tycker att man ska kunna kommentera spelen, som man kan göra med nyheterna. Man kan ju ändå skicka in ett omdöme.. men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag tycker att man ska kunna kommentera spelen, som man kan göra med nyheterna. Man kan ju ändå skicka in ett omdöme.. men. Skicka omdöme + Kommentera spel är nog samma sak? Men man skriver vad man tycker om spelet och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Jo, kanske. Men är det inte bättre att kommentera än omdöme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 jag tycker att man ska kunna kommentera spelen, som man kan göra med nyheterna. Man kan ju ändå skicka in ett omdöme.. men. Skicka omdöme + Kommentera spel är nog samma sak? Men man skriver vad man tycker om spelet och sånt... Nej, det är det inte. Omdömen som liknar kommentarer, dvs ganska dåligt skrivna kommer inte att godkännas. Kommentarer tycker jag låter som en bra idé, får se var admin tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.