anonym0 Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 detta är min bästa film jag har gjort.lägg in era bästa pivot filmer ni också gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Den hackade typ vid början av en ny rörelse. Alltså så här, han hoppade, stannade. Slog till stannade, hoppa ner, stannade så där. Kanske behövs en fin slipning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) hehe ja men det var den första jag någonsin gjorde. här ä några sämre jag gjort en ny ganska bra Redigerat 22 Augusti 2008 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 kan ingen lägga in någon mer? håller på att förbättra den första jag gjorde nu och lägger in den senast nästa vecka.den är redan dubbelt så lång som förra verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Här är en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 asså lägg till litte mera special effecterXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Dom var väldigt dåliga anonym0.. och första filmen ska man inte göra lång för i början är det bäst att göra korta så man kan öva in lite mer mänskliga rörelser som du behöver lära dig att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Håller med zitroz <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) har förbättrat slutet på den med mer specialeffekter men är inte klar med den men visar mina framsteg så fort den är helt klar lägger jag in hela filmen. gjorde ett enda misstag.först gjorde jag blodet rött sen svat men för mig gör det inget som sagt är jag inte klar och jag håller på med en riktigt bra film just nu.vill inte visa innan premiären hehe. Redigerat 2 September 2008 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.