Hoppa till innehåll

Fet Unge Blir Skjuten Med Ett Paintballgevär


Gäst Ubuntu
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

varför skrev du inte "kille blir skjuten av paintball gevär"? varför just tjock??

Vad har det med ämnet att göra?

Du kanske ska gå till optikern och kolla synen om du ser så dåligt att han inte är fet?

Så om du har typ 1% underhudsfett i kroppen och blir filmad så där så ska jag skriva anorexibarn blir skjuten av paintballs?

 

Haha åh snälla, anorexia är en sjukdom vilket inte fetma är. Stor skillnad.

 

Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.
Äntligen nån som fattar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.

Så det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?

Schyst...

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.

Så det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?

Schyst...

 

Japp, stort sett det jag sa. Det är inte mitt fel att jag njuter mer av att se roliga saker hända tjocka människor utan det bara är så. Försök att klaga på en bög över att hon/han har en homosexuell läggning så får vi se hur det går. Redigerat av Gimcor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart att man skall skriva "fet unge" och inte bara "unge". Hela grejen blir mycket roligare när det är ett överviktigt barn som utsätts för sådana skämt. Kolla bara videosen på Youtube så får ni se att flertalet håller med.

Så det är roligare när ett barn som är överviktigt utsätts för skada...?

Schyst...

 

Japp, stort sett det jag sa. Det är inte mitt fel att jag njuter mer av att se roliga saker hända tjocka människor utan det bara är så. Försök att klaga på en bög över att hon/han har en homosexuell läggning så får vi se hur det går.

 

de brukar gå ganska bra för mig, ibland blir folk arga men annars går de väl ganska bra

 

ontopic: det vore roligare att se ett anorexia barn bli skjuten med ett riktigt gevär istället för en fet unge med ett låtsas gevär, allvarligt talat...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle man vilja skratta åt tjocka barn?

Ja, varför i hela världen skulle man vilja skratta åt feta barn som gör illa sig? *ironisk*

 

håller med!! det är det jag försöker säga... <_<

varför fattar ingen det? vafan är det roligare att se ett barn som är överviktigt skada sej???

herre gud <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...