Hoppa till innehåll

Problem....


WiFiGamer
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 4 veckor senare...

Har varit på en spelkväll med kompisarna och spelat lite super smash bros brawl. Sen nu då jag testar funkar det inte.... Jag kan starta skivan och sen börja välja gubbe, men då jag trycker start så kommer en skylt upp: An error ocurred please press eject and turn the wii off. Har testat fem ggr. Nån som kan hjälpa mig?

 

 

 

 

 

 

 

Det var konstigt, mitt brawl funkar fast det har kommit lite smuts på skivan.

 

Hallå.

 

Det är Wii:n som är trasig. Fatta.

 

 

Wiin kan inte vara trasig om andra spel funkar, hade den varit trasig hade inte ett enda wii-spel funkat. Det är nog skivan det är fel på, så han får skicka in den till Nintendo.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har varit på en spelkväll med kompisarna och spelat lite super smash bros brawl. Sen nu då jag testar funkar det inte.... Jag kan starta skivan och sen börja välja gubbe, men då jag trycker start så kommer en skylt upp: An error ocurred please press eject and turn the wii off. Har testat fem ggr. Nån som kan hjälpa mig?

 

 

 

 

 

 

 

Det var konstigt, mitt brawl funkar fast det har kommit lite smuts på skivan.

Hallå.

 

Det är Wii:n som är trasig. Fatta.

 

 

Wiin kan inte vara trasig om andra spel funkar, hade den varit trasig hade inte ett enda wii-spel funkat. Det är nog skivan det är fel på, så han får skicka in den till Nintendo.

 

Har du läst tråden?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är folk tröga eller?? Det är wiit det är fel på. SSBB är första spelet som använder sig av duallayer vilket gör att alla andra spel funkar. Dock kan skivan kanske blivit skadad av att det är fel på duallayern.

 

Mitt tips är att du mailar till nintendo sverige och förklarar ditt problem, om du har sån tur jag har så får du allt utbytt(skiva och wii) och får hem allt i nyskick 1 vecka senare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BRAWLS SKIVOR ÄR GJORT PÅ ETT ANNAT SÄTT ÄN ALLA ANDRA WII SPELS SKIVOR, DEM LÄSES AV PÅ ANDRA SÄTT, OM DET ENA SÄTTET ÄR KAJKO FUNKAR BARA DET ANDRA, ALLTSÅ ÄR DET INTE FEL PÅ SKIVAN, BARA PÅ SAKEN SOM LÄSER BRAWLS SKIVOR.

 

hoppas alla fattar, jag tänker nu anmäla tråden....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...