JosJuice Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Va f*n sluta tjata omm att wiiet är trosigt :@Varför? Det är ju det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Vf är du så säker på det? ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Vf är du så säker på det? ;DSuper Smash Bros. Brawl använder en Dual Layer DVD-skiva, vilket inget annat Wii-spel gör. När Brawl släpptes var det några Wii:s som inte kunde spela SSBB, p.g.a. att Dual Layer läsnings-grejen var trasig eller något sådant. Det här är nog också detta fallet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Vf är du så säker på det? ;DSuper Smash Bros. Brawl använder en Dual Layer DVD-skiva, vilket inget annat Wii-spel gör. När Brawl släpptes var det några Wii:s som inte kunde spela SSBB, p.g.a. att Dual Layer läsnings-grejen var trasig eller något sådant. Det här är nog också detta fallet. var det inte damm i dual layer grejen så den inte kunde läsa av dem skivorna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Vf är du så säker på det? ;D Super Smash Bros. Brawl använder en Dual Layer DVD-skiva, vilket inget annat Wii-spel gör. När Brawl släpptes var det några Wii:s som inte kunde spela SSBB, p.g.a. att Dual Layer läsnings-grejen var trasig eller något sådant. Det här är nog också detta fallet. var det inte damm i dual layer grejen så den inte kunde läsa av dem skivorna? Så kan det nog vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Varför blev huvudinlägget anmält, det förstår jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Varför blev huvudinlägget anmält, det förstår jag inte.du förstår ingenting. jag anmälde för att tråden kan låsas, vi har redan svarat 250 gr på vad han ska göra för att få sitt wii att läsa brawl, så jag tycker att frågan är besvarad och de kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Skickade in mitt wii för ett tag sen till nintendo sverige. Då jag skrev att skivan kanske blivit dålig med tiden sa dom att jag skulle skicka med den också. En vecka senare fick jag hem ett helt nytt wii och helt nytt ssbb spel ( dom hade lagt över allt sparat också) :) Funkar felfritt nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Aha, nu kom jag på ett tips. Ta lite bommul och blöt det med vatten, sen klämmer du åt den åt så lite vatten försvinner. Sen torkar du skivan, men du måste torka innan du spelar. Lite vatten kommer på skivan men torka då bort det med en handuk. Sen sätter du i den och du kan spela, men händer samma sak så skickar du in den till Bergslaga och låter dem laga den. Men funkar inte det heller kanske du ska köpa nytt wii. Det funkar ibland för mig (jag testar på Gamecube-skivor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Aha, nu kom jag på ett tips. Ta lite bommul och blöt det med vatten, sen klämmer du åt den åt så lite vatten försvinner. Sen torkar du skivan, men du måste torka innan du spelar. Lite vatten kommer på skivan men torka då bort det med en handuk. Sen sätter du i den och du kan spela, men händer samma sak så skickar du in den till Bergslaga och låter dem laga den. Men funkar inte det heller kanske du ska köpa nytt wii. Det funkar ibland för mig (jag testar på Gamecube-skivor) Är du dum eller? En endaste liten vatten partikel kan skada hela skivan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Aha, nu kom jag på ett tips. Ta lite bommul och blöt det med vatten, sen klämmer du åt den åt så lite vatten försvinner. Sen torkar du skivan, men du måste torka innan du spelar. Lite vatten kommer på skivan men torka då bort det med en handuk. Sen sätter du i den och du kan spela, men händer samma sak så skickar du in den till Bergslaga och låter dem laga den. Men funkar inte det heller kanske du ska köpa nytt wii. Det funkar ibland för mig (jag testar på Gamecube-skivor) Är du dum eller? En endaste liten vatten partikel kan skada hela skivan! Klart man kan tvätta skivor med vatten, bara man torkar rent efter. Och det krävs mer än en "vatten partikel" för att något dåligt ska hända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag sa att det *kan* Hända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg