MrTast Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag sa att det *kan* Hända. Klart det inte kan hända om man torkar rent <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 verkar lite idiotiskt att droppa på vatten på skivan, dock är det bra att blöta en papper/handduk och krama ur så den bara är fuktig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Joo men jag har testat med andra wiispel och dom funkar ju men inte ssbb.... Fråga: om den har repor kan man gå in i en spelaffär och reparera den då? amen snälla bara putsa disken länge och bra så funkar den :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Har varit på en spelkväll med kompisarna och spelat lite super smash bros brawl. Sen nu då jag testar funkar det inte.... Jag kan starta skivan och sen börja välja gubbe, men då jag trycker start så kommer en skylt upp: An error ocurred please press eject and turn the wii off. Har testat fem ggr. Nån som kan hjälpa mig? Det var konstigt, mitt brawl funkar fast det har kommit lite smuts på skivan. Hallå. Det är Wii:n som är trasig. Fatta. Wiin kan inte vara trasig om andra spel funkar, hade den varit trasig hade inte ett enda wii-spel funkat. Det är nog skivan det är fel på, så han får skicka in den till Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Har varit på en spelkväll med kompisarna och spelat lite super smash bros brawl. Sen nu då jag testar funkar det inte.... Jag kan starta skivan och sen börja välja gubbe, men då jag trycker start så kommer en skylt upp: An error ocurred please press eject and turn the wii off. Har testat fem ggr. Nån som kan hjälpa mig? Det var konstigt, mitt brawl funkar fast det har kommit lite smuts på skivan. Hallå. Det är Wii:n som är trasig. Fatta. Wiin kan inte vara trasig om andra spel funkar, hade den varit trasig hade inte ett enda wii-spel funkat. Det är nog skivan det är fel på, så han får skicka in den till Nintendo. Har du läst tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Är folk tröga eller?? Det är wiit det är fel på. SSBB är första spelet som använder sig av duallayer vilket gör att alla andra spel funkar. Dock kan skivan kanske blivit skadad av att det är fel på duallayern. Mitt tips är att du mailar till nintendo sverige och förklarar ditt problem, om du har sån tur jag har så får du allt utbytt(skiva och wii) och får hem allt i nyskick 1 vecka senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Skicka in wiit på lagning så funkar det ju antagligen sen har du svårt att fatta det eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Kan inte den här tråden låsas snart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 om du har garanti kvar så skaffa en annan wii :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 BRAWLS SKIVOR ÄR GJORT PÅ ETT ANNAT SÄTT ÄN ALLA ANDRA WII SPELS SKIVOR, DEM LÄSES AV PÅ ANDRA SÄTT, OM DET ENA SÄTTET ÄR KAJKO FUNKAR BARA DET ANDRA, ALLTSÅ ÄR DET INTE FEL PÅ SKIVAN, BARA PÅ SAKEN SOM LÄSER BRAWLS SKIVOR. hoppas alla fattar, jag tänker nu anmäla tråden.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 seriöst sjuk anledning vrf skulle de va fel på just brawls skivor?!?! min funkar perfekt! dessutom min friend code är 0474-1144-2972 adda :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 seriöst sjuk anledning vrf skulle de va fel på just brawls skivor?!?! min funkar perfekt! http://en.wikipedia.org/wiki/Dual_layer#Dual_layer_recording Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg