Sidney Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Har inte rikigt Ps store så jag tänkte att ni kanske hade någon ide. Ett tema med lite saker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 YaTwice var hittade du det? Jag gissar att du inte hittade det på PSN.Hittade den på PS3-Themes.com. (Söker man på 'GTA San Andreas' så dyker den upp. :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Okej. Är det gratis? Btw, hur tog du bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det är gratis. Man går bara till sidan genom webbläsaren i PS3, klickar på 'download', när det är klart går man till temainställningar och väljer den. (En väldigt detaljerad beskrivning :P) Jag tog bilden genom en sak som heter EasyCap, (bra att använda för att ta bilder eller spela in det du spelet [ps3, etc.] Låter som om jag gör reklam nu... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Har nu Hitman tema Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jag hittar faktiskt inget jag gillar där. Vissa är coola, men det är ändå något jag inte gillar med dem. Tycker på nåt sätt det är snyggare med teman från PSN. Har ingen aning om varför men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Skulle vilja ha ett tema som är stilrent och inte så mycket saker på. Som det ursprungliga temat men inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Mm, asså de teman som finns på PSN är mycket mer "rena" och stiliga. Inte mycket skit på bilden, snygg bild, coola ikoner osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Kan man se hur teman ser ut på PSN innan man laddar ner dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 ja det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Har nu Hitman tema Klicka här Jävlit bra sida :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Har nu Hitman tema Klicka här Jävlit bra sida :D det finns skit många sånna sök bara på ps3 theme i din ps3 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.