Hoppa till innehåll

Finns Det Något Roligt Spel Till Psp ?


iCUbe
 Dela

Rekommendera inlägg

gta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:

Ingen bryr sig, förresten tror jag som flesta med PSP har 4gb, 8gb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

gta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:

Ingen bryr sig, förresten tror jag som flesta med PSP har 4gb, 8gb

 

 

 

8g man skall ju få plats med filmer och musik också

 

Rekomederar spel av mina spel:

 

1: GTA: vice city stories

 

2: NHL: 07

 

3: Need for speed: undercover

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...