avatar22 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 gta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 gta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:Ingen bryr sig, förresten tror jag som flesta med PSP har 4gb, 8gb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 gta liberty city stories, need for speed undergound om det var det nya kommer inte ihåg. har inte spelat need for speed men jag kanske ska köpa det... har worms open warfare, gta liberty city stories, rachet and clank, spiderman friend or foe fasst det är dåligt, tecken. och så har min bror laddat ned chrash bandicoot till mitt psp jag har ett minneskort på 4G. B) :rolleyes: :P :lol:Ingen bryr sig, förresten tror jag som flesta med PSP har 4gb, 8gb 8g man skall ju få plats med filmer och musik också Rekomederar spel av mina spel: 1: GTA: vice city stories 2: NHL: 07 3: Need for speed: undercover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 GTA: Vice city stories, Tony hawk underground remix, SSX kanske? FIFA verkar vara bra också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Yu-Gi-Oh Tag Force 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
genji Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 The sims 2, loco roco och midnight club 3 dub edition!!! dom e roliga (FIFA SUGER tro mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwarslover Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag rekommenderar: Locoroco, en boll som åker runt och äter bär och växer, Need for speed undercover, racing spel och wipeout pyre, racingspel (ingår en film som heter stealth också, ska du köpa dem så sök på stealth) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papaya Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Locoroco äger :lol: Om du vill veta mer så kan du ju gå in på Locoroco.com :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg