Kapten_luke Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jag har just skaffat SporeCreatureCreator och sen har jag instalerat det men sen när jag fösöker stata det kommer den här texten upp ´´´Det här spelet måste ha tillgång till intenet för att spelets ägare ska kunna verifieras. kontrollera att du har en fungerande intenet anslutnig och försök igen.`` så då starata inte spelat. det skumma är att jag har intenet anslutnig som fungerar jag kan göra vad jag vill på netet förutom spela spore,starta EA Download Manager , eller logga in på ea suport. vet någon hur man löser det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Jag har just skaffat SporeCreatureCreator och sen har jag instalerat det men sen när jag fösöker stata det kommer den här texten upp ´´´Det här spelet måste ha tillgång till intenet för att spelets ägare ska kunna verifieras. kontrollera att du har en fungerande intenet anslutnig och försök igen.`` så då starata inte spelat. det skumma är att jag har intenet anslutnig som fungerar jag kan göra vad jag vill på netet förutom spela spore,starta EA Download Manager , eller logga in på ea suport. vet någon hur man löser det problemet? Har du en router eller brandvägg som blockerar din internetanslutning? Annars får du ta ett snack med din internetleverantör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Stäng av brandväggen och ditt antivirus medan du spelar, och se om det går då. Om det fortfarande inte fungerar så kan du ju testa med att öppna portar i routern. www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.