Desajn Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Du måste ladda ned en sprite då för att kunna ha svart sikte på counter-strike: source. Kolla på fpsbanana.com så lär du nog hitta något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Du måste ladda ned en sprite då för att kunna ha svart sikte på counter-strike: source. Kolla på fpsbanana.com så lär du nog hitta något. Man kan inte bli bannad eller något för det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Nej du kan inte bli bannad för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Nej du kan inte bli bannad för det. Okej, kan inte du lägga in en länk eller något till mig? Vore schysst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 (redigerat) Counter-Strike: Source url Counter-Strike 1.6 / Condition Zero url Redigerat 19 September 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CountRealDude Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 #12: Har för mig att det är samma :D Du kan ju alltid testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 #12: Har för mig att det är samma :D Du kan ju alltid testa! Nej det var det inte men Desajn gav mig några URL, och det fungerade! TACK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Lite offtopic, Posers jasså ska du hacka medlemmar med din haxxer klan? :S [MGC Hackers] - Requst - [Medlemar på g att bli haxxed: Non right now], najs stavat med. Redigerat 20 September 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebzeek00 Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Om jag minns rätt så ska du öppna console och skriva, con_color "0 0 0 " då blir ditt crosshair svart.Eller så var det cl_crosshair_color "0 0 0"tja har ett litet problem jag skrev in det du sa och mitt sickte försvan har du en aning om vad jag ska göra?? tack i förhan :D mitt sikte e borta :huh: Om jag minns rätt så ska du öppna console och skriva, con_color "0 0 0 " då blir ditt crosshair svart.Eller så var det cl_crosshair_color "0 0 0"tja har ett litet problem jag skrev in det du sa och mitt sickte försvan har du en aning om vad jag ska göra?? tack i förhan :D mitt sikte e borta :huh: på cs 1.6 asså !!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebzeek00 Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Om jag minns rätt så ska du öppna console och skriva, con_color "0 0 0 " då blir ditt crosshair svart.Eller så var det cl_crosshair_color "0 0 0"PROBLEMET LÖST :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg