Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag vet hur man hittar den! Flyg eller surfa till Pacifidog Town surfa väster till route131 tills du ser En kille och en tjej prata med båda då ser du en öppning vid två stenar surfa åt väster fortsätt tills du ser en gråtta gå in i den sen ser du en byggnad gå högst upp till toppen i huset där är Rayquaza ps. på andra och fjärde behöver du Mach Bike för att cyckla fort över sprickorna du måste besegra en för att komma till baka till Pacifidog Town ! ps. spara innan du möter han kan vara svår fångad ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Man behöver inte prata med killen och tjejen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 och man måste ha klarat ligan.... Jag råka döda den 7 gånger innan jag fångade den på PokéBall.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Det jag fick göra var att få ner den till rött liv och förlama den innan jag kunde fånga den med Ultra Ball. Nu har jag inte den mer för jag har tagit New Game. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Varför det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag vet inte, tyckte det var tråkigt efter att jag klarade ligan, men jag ångrar mig nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Min kompis sa att han gör det efter att han klarat ligan.... :D (Min kompis=SapphireGuy :D ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag var f*n dum i huvudet på mit guld. Jag gjorde en fil för att inte spara men då lekte jag med mina boxar och bytte en så då blev min förra ------- och nu har ja gjort en ny fasst jag ångrar mig inte så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag råkade nästan också göra så på mitt Guld. Jag skulle starta ett nytt spel utan att spara men så råkade jag linka en av mina Pokémon till en kompis, och då sparas ju spelet. Men vi återgår till ämnet istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Man ska prata med dom för då kan man se ingången där i från i alla fall stå framför! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 vem har rätt för jag behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Måste man klara elite four innan man ser öppningen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg