Souma Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Hejsan! De en sak som jag inte förstår! :( Det står att det finns en fil som heter Hitman2.ini men jag hittar inte den! När jag söker efter den så kommer det en fil som heter BARA Hitman2 men inte .ini i slutet. Om jag förstod rätt så tror jag att Michael menar att man ska skriva EnableCeat 1 en rad i slutet. Men menar han slutet av sidan ELLER bara ta en tom rad o skriva? SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG Sen var det en bana i Gta - vice city! En svår tycker JAG! Men det va så att rc helikopter banan är svår. den där som man ska lägga bomber i en byggnad. som några människor bygger så jag undrar om det fanns några fusk där! skulle va kul om ni hjälpte mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) Hejsan! De en sak som jag inte förstår! :( Det står att det finns en fil som heter Hitman2.ini men jag hittar inte den! När jag söker efter den så kommer det en fil som heter BARA Hitman2 men inte .ini i slutet. Om jag förstod rätt så tror jag att Michael menar att man ska skriva EnableCeat 1 en rad i slutet. Men menar han slutet av sidan ELLER bara ta en tom rad o skriva? SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG Sen var det en bana i Gta - vice city! En svår tycker JAG! Men det va så att rc helikopter banan är svår. den där som man ska lägga bomber i en byggnad. som några människor bygger så jag undrar om det fanns några fusk där! skulle va kul om ni hjälpte mig! Hitman kan jag inte hjälpa dig med men med gta vice city!1. det finns inte fuskar till själva uppdrgen utan åt andra saker som t.ex. att man får en tank 2. man ska använda trppan skikligt som t.ex. att åka två trappor upp på en gång1då går det mycket fortare.och så måste man åka mycket skikligt men samtidigt snabbt....mycket snabbt! hoppas att det här hjälper dig! :lol: Redigerat 29 Mars 2004 av Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag skriver som jag brukar göra angående Hitman 2 Varför göra det så krånligt?! Du behöver INTE ändra en enda fil för att kunna fuska. Allt du behöver göra är att trycka på § medans du spelar.. (Den knappen som är till vänstaer om 1:an) Sen är det samma koder som till Hitman 1. (Är lite osäker på koderna, det var ett tag sen jag spelade Hitman) Så för att få igång fusken trycker du §, då kommer det fram en konsoll då skriver du : infammo - då får du oändlig ammo.. giveall - Alla vapen och alla item.. (Är orsäker på den) Om du trycker på TAB när du har konsollen uppe kommer alla fusk fram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.