Rhino Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Hej istället för spoiler tar jag och visar: SPOILERVARNING :ph34r: Ja, man tog revenge på det så Kate dog, men hon lever typ fortfarande för det stog i telefonen ''Unkown Caller'' sen var det Kate's röst! det är väl en ganska dålig bugg? elr lever hon fortfarande!?!? Svara snälla..! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Tror det var så på mig med. Men har för mig att det var Michelle som ringde eller? Och sa att hon var ledsen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Michelle? ja men det har väl alla fått? aja, Bugg elr nåågot skit antar jag.. Men det känns inte bra med buggar.. MvH: FatBall '' TjockBoll'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Tror inte det är någon bugg/lagg. Tror det ska vara så. Det finns en video på utube också, där det händer exakt samma sak. Tror det ska höja "spökligheten" lite i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Ok... Jag dejtar inte hon längre för enligt mej är hon död ^_^ Vad mystiskt :ph34r: xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg