Wetterl Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Bra, fast du kan förstora bilderna också med Paint så ser man dem bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboxLive Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 hur? ska man trycka på förstornings-glaset? för jag har tästat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Nej, man ska använda funktionen man kan göra saker runt en sak och flytta på det men istället så ska man dra i kanterna som man gör för att förstora bilden man ritar i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 jag har gjort en till som kompis kom på :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Här är alla starters till metal!Du pokemongrabb jag gjorde en remake av din pokemon var det ok? Redigerat 21 Februari 2009 av slapparen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 ska ni skicka spelet när det är klart ;jag har en här som heter sciyskortunu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 pokemon metal kommer ägA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här är alla starters till metal!Du pokemongrabb jag gjorde en remake av din pokemon var det ok?ja det var väl okej men asså jag vet inte men min kompis vet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Här är några: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Här är några: Coola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 tack, de är mina bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Här är alla som jag är nöjd med: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Här är alla som jag är nöjd med: coola, men jag tycker den som är sist är coolast B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg