Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej, jag är en ganska van användare av Hammer, bara så ni vet.

 

Jag har problem med kompileringen av mina banor. Detta är prblemet:

 

 

** Executing...

** Command: Change Directory

** Parameters:

 

 

** Executing...

** Command: Copy File

** Parameters: "C:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\jumpjump.map" "C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump.map"

 

 

** Executing...

** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qcsg.exe

** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump"

 

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)

---- qcsg ----

entering C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump.map

 

************ ERROR ************

Token too large on line 4

 

 

** Executing...

** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe

** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump"

 

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)

---- qbsp2 ----

 

************ ERROR ************

Can't open C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump.p0

 

 

OK, jag hittade problemet. Jag hade för många texturer :rolleyes:

Skrivet

Nästa gång. Använd wally, plocka ut dom texturer du vill ha INNAN du kompilerar banan. Sen spara dom till en ny .wad-fil och använde den sedan till din bana. Så slipper det vara kanske half-life.wad, som är ganska stor inpackad i banan. Om du nu använder batch compiler.

×
  • Skapa ny...