AlleTheMaster Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Hej, jag är en ganska van användare av Hammer, bara så ni vet. Jag har problem med kompileringen av mina banor. Detta är prblemet: ** Executing... ** Command: Change Directory ** Parameters: ** Executing... ** Command: Copy File ** Parameters: "C:\Program Files\Valve Hammer Editor\maps\jumpjump.map" "C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump.map" ** Executing... ** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qcsg.exe ** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump" qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000) ---- qcsg ---- entering C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump.map ************ ERROR ************ Token too large on line 4 ** Executing... ** Command: C:\PROGRA~1\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe ** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump" qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998) ---- qbsp2 ---- ************ ERROR ************ Can't open C:\Program Files\Steam\steamapps\kaikallon\counter-strike\cstrike\maps\jumpjump.p0 OK, jag hittade problemet. Jag hade för många texturer :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Nästa gång. Använd wally, plocka ut dom texturer du vill ha INNAN du kompilerar banan. Sen spara dom till en ny .wad-fil och använde den sedan till din bana. Så slipper det vara kanske half-life.wad, som är ganska stor inpackad i banan. Om du nu använder batch compiler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg