Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har 2 frågor som är om PS live (?) (vad heter internet på PS3?).

1. Finns det någon lista på internet där man kan kolla vilka demos som finns tillgängliga för nedladdning, alltså i en webläsare?

2. När jag använder webläsaren i mitt PS3 så är skärmen för liten, så jag måste scrolla höger/väsnter och upp/ner vilket är lite störande. Finns det något sätt att ordna så man bara måste scrolla upp/ner?

Skrivet (redigerat)

1. Finns det någon lista på internet där man kan kolla vilka demos som finns tillgängliga för nedladdning, alltså i en webläsare?

2. När jag använder webläsaren i mitt PS3 så är skärmen för liten, så jag måste scrolla höger/väsnter och upp/ner vilket är lite störande. Finns det något sätt att ordna så man bara måste scrolla upp/ner?

2.tryck på L2 och R2 Redigerat av Ogri
Skrivet

2.tryck på L2 och R2

Vart ska jag trycka det?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...