Sidney Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Skrivet 23 Augusti 2008 Har 2 frågor som är om PS live (?) (vad heter internet på PS3?). 1. Finns det någon lista på internet där man kan kolla vilka demos som finns tillgängliga för nedladdning, alltså i en webläsare? 2. När jag använder webläsaren i mitt PS3 så är skärmen för liten, så jag måste scrolla höger/väsnter och upp/ner vilket är lite störande. Finns det något sätt att ordna så man bara måste scrolla upp/ner? Citera
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Skrivet 23 Augusti 2008 Det heter PSN (Playstation Network). 1. Nope. (Vad jag vet) Finns ju internet, så om du vet nån sida så är det bara att gå in där. 2. Vet inte. Citera
Ogri Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Har 2 frågor som är om PS live (?) (vad heter internet på PS3?). 1. Finns det någon lista på internet där man kan kolla vilka demos som finns tillgängliga för nedladdning, alltså i en webläsare? 2. När jag använder webläsaren i mitt PS3 så är skärmen för liten, så jag måste scrolla höger/väsnter och upp/ner vilket är lite störande. Finns det något sätt att ordna så man bara måste scrolla upp/ner? 2.tryck på L2 och R2 Redigerat 24 Augusti 2008 av Ogri Citera
Sidney Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 Har 2 frågor som är om PS live (?) (vad heter internet på PS3?). 1. Finns det någon lista på internet där man kan kolla vilka demos som finns tillgängliga för nedladdning, alltså i en webläsare? 2. När jag använder webläsaren i mitt PS3 så är skärmen för liten, så jag måste scrolla höger/väsnter och upp/ner vilket är lite störande. Finns det något sätt att ordna så man bara måste scrolla upp/ner? 2.tryck på L2 och R2 Vart ska jag trycka det? Citera
ThaNooB Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Skrivet 24 Augusti 2008 När du är inne på en hemsida. Så trycker du typ R2 för att zooma in och L2 för att zooma in. Vet inte om R2 zoomar in, men du fattar... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.