Luxy Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) :P vad betyder (only in four random tiles.) gick in på en sida och försökte hitta feebas och kolla hur jag skulle fånga den och då kom det där upp och jag fatta inte :visslar: Redigerat 23 Augusti 2008 av Luxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Vilket spel? Om det är ruby/sapphire/emerald så kolla här --> http://www.fuska.se/forum/Hur_Du_Four_Feebas-t61777.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 hur svårt kan "only in four random tiles" vara att fatta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxy Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Det är diamond: & jag suger på eng så klaga inte ;) Du kan ju såga vad det betyder istället. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg