Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej!

Laddade ner 3 demos imorse och då kunde jag se nedladdnins% någonstans. Det står ju att man kan se det i [nätverk]>[nedladdningshantering], men jag ser inte vart man ska gå in för att se nedladdnings%. Vart ska jag gå in och titta?

Redigerat av Sidney
Skrivet

Asså... Vad ska man kalla ikonerna som är ovanför tex PS Store osv? Typ kontrollen ovanför spel och demo?

Men iaf under samma ikon som du går in på internet så finns det något som kommer upp, tror den är under/ovanför den orangea saken där. Men det är bara när du laddar ner.

Skrivet

OK, ska kolla.

Ni vet när man ärinne på PS Store och så kan man ju trycka så man ser vad man laddar/laddat ner. På det mamn inte laddat ner än så kan man ju trycka något om att det ska arbeta (ladda ner?) i bakgrunden. Börjar det att ladda ner då?

Gäst OneDream
Skrivet

ja. Då kan man köra spel samtidigt som när man laddar ner/se på film, ute på internet eller vad du nu vill ^^

Gäst OneDream
Skrivet

om man har ett usb-tagentbord och en usb-mus så kan man ju lika gärna skriva från ps3.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...