Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 jag tror det kommer ut Varöfr kom San andreas ut da? på psp Lär dig stava <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 säger som alla andra.falskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 On topic=falskt Off topic=are on Fuska with my PSP :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NolifeGames Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Det skulle vara ganska najjs om det kom ut till PSP men jag tror nog inte det :( men men, det finns ju andra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Nej det är väll klart att det inte kommer ut när till och med vice city laggade ibland på psp, En psp är inte så mkt kraftfullare en en mobil fatta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 jag tror det kommer ut Varöfr kom San andreas ut da? på psp Lär dig stava <_< vet du vad citera är? Använd det . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 nej det är inte troligt tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) jag tror det kommer ut Varöfr kom San andreas ut da? på psp Lär dig stava <_< vet du vad citera är? Använd det . va f*n snackar du om? varför fattar man aldrig vad du vill ha fram med dina inlägg? Redigerat 1 Oktober 2008 av Dyas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 jag tror det kommer ut Varöfr kom San andreas ut da? på psp Lär dig stava <_< vet du vad citera är? Använd det . va f*n snackar du om? varför fattar man aldrig vad du vill ha fram med dina inlägg? Vilkens Inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 De flesta säger det efter som vice city stories kom ut till PSP! :( :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Om San Andreas skulle komma ut på psp (vilket det INTE gör) så skulle isåfall rockstar göra ett San Andreas Stories innan skulle ja tro! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Det låter ganska orimligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg