lalja Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Hej, Lirar någon här CS Source? Om så är fallet, var hittar man cupper? Letade runt på Google, hittade inget.. Om någon vet, tack i förhand. Höres, Lalja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 IRC > quakenet. Dom flesta sitter där och nöter. Ladda ned en IRC-klient så kan du gå till quakenet med och söka pcws och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lalja Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 IRC > quakenet. Dom flesta sitter där och nöter. Ladda ned en IRC-klient så kan du gå till quakenet med och söka pcws och allt.Pfhhahahahaha! Jag måste bara skratta av mig lite, för det där var inte klokt. Jag har lirat Counter-Strike i alla mina dagar. Men, haha, det finns KNAPPT någon där som söker pcw's för source. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det är för att alla pros spelar 1.6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det är för att alla pros spelar 1.6.Precis som dig då xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Pfhhahahahaha! Jag måste bara skratta av mig lite, för det där var inte klokt. Jag har lirat Counter-Strike i alla mina dagar. Men, haha, det finns KNAPPT någon där som söker pcw's för source. Märks att du inte suttit på IRC-nätverk. Du vet att Quakenet är inte det enda IRC-nätverket som finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 vad är cupper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Omfg, en kupp. Cup (eng) = kupp/tävling (sv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Det är inte så skälvklart om man inte hört uttrycket förut. <_< Jag fattade häller inte vad det var innan jag läste... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Det är inte så skälvklart om man inte hört uttrycket förut. <_< Jag fattade häller inte vad det var innan jag läste... Håller helt mig dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Så är det någon som har en klan? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg