Sidney Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hej! Funderar på att köpa Motorstorm men har 2 frågor: 1. Vad tycker ni att det är värt att betala för det? 2. Är onlinedelen bra? Laggar det mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 1. Vet inte. Tycker inte ens det är värt att köpa. Delvis för att Motorstorm 2 kommer snart och att jag tyckte Motorstorm blev riktigt tråkigt. Man får utbrott på en massa skit osv. 2. Det är väl inget fel på den, direkt. Det har aldrig laggat i själva spelet för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) 1. Vänta till Motorstorm 2. 1:an var bara frustrerande och jobbig (jag vet inte ifall 2:an kommer att vara det, men...). Man kommer kunna köra fler än en spelare på 2:an :) 2. Inge fel alls på online-delen. Däremot kan det lagga (ping-lagg), beroende på hur mycket ping du har på din uppkoppling. Ifall du inte har någon hög ping, så kan det vara hosten som har hög ping... Redigerat 26 Augusti 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.