dalslund Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 tjenare! Jag satt och gjorde en design i photoshop, och pötsligt vet inte hur, så kunde jag int egöra till färger, även ifall jag valde färger så blev allting bara svart o vit? Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand! //// Dalslund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Du kanske har råkat ändra något i channels. Kolla så du har rbg på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Låter nästan som om du på något sätt ändrar bilden till gråskala. Gå in på Image > Mode och se till att RGB Color är valt. Vet inte vad det riktigt heter om man kör en svensk version, men det får du klura ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 På svenska heter det: Bild -> Läge -> RGB-färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.