Hoppa till innehåll

Ska Köpa En Xbox Och 5 Spel


ColdIce
 Dela

Rekommendera inlägg

Mass Effect och snart kommer Fable 2.

Jag tycker inte du ska köpa Oblivion eftersom högsta leveln är nånstans runt 50 (om man vill komma högre måste man fuska) och det går att klara igenom hela spelet på level 1 eftersom alla fiender man möter är samma level som en själv (ex. fienderna i en grotta kommer alltid vara samma level som jag). Det kunde blivit bra, men det bara förstör tycker jag. Då verkar Fable 2 bli mycket bättre med saker som co-op, kunna köpa alla hus i hela spelet, en mycket avancerad hund som fungerar som en HUD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska köpa bad company,call of duty4,halo3 :) snälla ge mig lite fler tips ;)

Är de inte lite onödigt att köpa 3 spel som är rätt lika varandra. Jag menar, alla är ju samma genre.

 

Skulle det inte vara kul att köpa något FPS-shooter, nåt racing, nåt RPG m.m. Istället för att köpa 3 spel med samma genre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska köpa bad company,call of duty4,halo3 :) snälla ge mig lite fler tips ;)

Är de inte lite onödigt att köpa 3 spel som är rätt lika varandra. Jag menar, alla är ju samma genre.

 

Skulle det inte vara kul att köpa något FPS-shooter, nåt racing, nåt RPG m.m. Istället för att köpa 3 spel med samma genre.

 

Men Halo 3, CoD 4 och BF:BC skiljer sig rejält, i CoD4 är det ju bara "små" banor och där är det enda du ska göra att eliminera fienden, visserligen låter det tråkigt men dom har ju gjort det så bra att spelet aldrig blir tråkigt, Halo 3 är halo3 och det är ju hur bra som helst, både kampanj och multiplayer, bad company (som jag spelar för tillfället) har ju alla saker du kan tänka dej i krig, utom flygplan men banorna e för små för dem, och där har man ju enorma ytor och möjligheten att använda sig av flera olika säätt att spöa fienden. Så även om det är samma genre på spelen skulle jag inte säga att dom är lika.

Men det är ju min åsikt.

 

P.S.

Om nån vill lira med mej på bad companny kan ni lägga till min Gamertag, I Zidso I ,på friendslist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...