AlleTheMaster Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Hej Jag kan inte markera objekt i 3D-vyn på mitt VHE. Jag kunde det på min förra data, men inte denna :angry: Att markera saker i 2D-vyerna är ett h*lvete, svin svårt, jag lovar. Hur ska jag göra för att kunna markera saker i 3D-vyn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Har du laddat ned valve hammer editor från en sida. Eller använder du via steam? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Använder du Valve Hammer till Goldsource spel? (CS 1.6 Half-Life CZ...) Eller Valve Hammer till Source spel (CSS Half-Life 2 GMOD10...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag har också en fråga ang Hammer. Använder 3.5 (HL Engine). Att när man startar upp hammer vill jag att alla rutorna (top,3d,side,front) som ligger uppradade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Kevve. Kolla i settings om du hittar något om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg