Gäst jagekung Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) Jag har laddat ner dedicated server och fixat allt men sen när jag ska in på min server så står det såhär"""This server is using an older protocol ( 46 ) than your client ( 47 ). If you believe this server is outdated, you can contact the server administrator at (no email address specified)"""" vet nån vad det är för fel? Redigerat 27 Augusti 2008 av jagekung
Vitdom Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Är det ett felmeddelande: Din server måste uppdateras. Är det en varning: Din server kan behöva uppdateras, om du redan har gjort det, är det inget fel.
Gäst jagekung Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Är det ett felmeddelande: Din server måste uppdateras. Är det en varning: Din server kan behöva uppdateras, om du redan har gjort det, är det inget fel. Okey men jag har tryckt på hlds updatetool men funka inte endå
Vitdom Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) Ja, att trycka hjälper inte. :P Du måste exekvera programmet och ge det specifika instruktioner på vad du vill göra. ;) FÖR WINDOWS: hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir <sökvägen_till_serverns_huvudmapp_i_form_av_en_sträng> FÖR LINUX: steam -command update -game cstrike -dir <sökvägen_till_serverns_huvudmapp_i_form_av_en_sträng> Redigerat 28 Augusti 2008 av Vitdom
Gäst jagekung Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 haha okey :P aa nu funka det xD
Rekommendera inlägg