MonkeyPants Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) jag vet att det finns många trådar om detta men dom är för gamla för att skriva i min gubbe Race: Breton Birthsign: The Lord Class: Assassin Lvl: 42 Attributes: 100 i allt utom personality (95) och luck (51) Equipment: Enchantade Perfect Amber helmet, gauntlets, cuirass, greaves och boots och sen en glaas shield som ger 20% reflect spell, vapen Perfect Amber bow eller Goldbrand Effects. 100% magic resistance 105% reflect spell 35% resist disease Redigerat 30 Augusti 2008 av Shoulder Citera
Kratos Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 vad är det som gör dom för gamla för att skriva i? Citera
MonkeyPants Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 man får en tillsägelse om man skriver i för gamla trådar eller man fick det förut Citera
addeB Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Jaha jag trodde att man fick en tillsägelse om man gjorde en ny tråd som redan fanns... Citera
Sidney Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Om du drar upp en gammal tråd som trådskaparen redan fått ett svar i så får du en tillsägelse/varning. Om du däremot skriver i en gammal tråd med samma syfte som denna tråd så får du ingen tillsägelse/varning. Har för mig att det var så. Citera
asabrasa Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 min gamla gubbe. ras argonian lv 46 class warrior detta var min allra första så jag gjorde många misstag ex argonian som warrior lol. har raderat den men jag hade umbras grejer tror jag . min nya. ras orc ftw. lv 12 har nyss börjat med honom skaffade shivering isles för en vecka sen. class warrior har maddnes armor och ett maddnes svärd. btw går det att få bättre maddnes armor? du hade ju superior amber armor så jag blev nyfiken. Citera
MonkeyPants Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2008 om man är i typ lvl 30 eller högre kan man få perfect madness/amber rustning och vapen Citera
SmeK Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Skrivet 30 Augusti 2008 En liten fråga bara... Vad är den högsta lvl? Citera
Kratos Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 En liten fråga bara... Vad är den högsta lvl? 50 tror jag det var ;) men om du gör fängelsefusket kan man få ännu högre lvl :) Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 jag vet att det finns många trådar om detta men dom är för gamla för att skriva i min gubbe Race: Breton Birthsign: The Lord Class: Assassin Lvl: 42 Attributes: 100 i allt utom personality (95) och luck (51) Equipment: Enchantade Perfect Amber helmet, gauntlets, cuirass, greaves och boots och sen en glaas shield som ger 20% reflect spell, vapen Perfect Amber bow eller Goldbrand Effects. 100% magic resistance 105% reflect spell 35% resist disease breton ska va mage å the lord e inte ens bra, om du ska va assassin så tycker jag att du ska välja att vara the thief eller nått sånt som gör din gubbe bättre istället för nått som ger dem en dålig magi som man typ ba kan använda en gng om dagen... En liten fråga bara... Vad är den högsta lvl? 50 tror jag det var ;) men om du gör fängelsefusket kan man få ännu högre lvl :) mkt mer än lvl 50, det högsta är uppe i 300 har ja för mej Citera
Khazar Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 En liten fråga bara... Vad är den högsta lvl? 50 tror jag det var ;) men om du gör fängelsefusket kan man få ännu högre lvl :) mkt mer än lvl 50, det högsta är uppe i 300 har ja för mej 1. 255 är högsta2. om du använder buggar i spelet kan du nå 255, även om de tar åratal Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 En liten fråga bara... Vad är den högsta lvl? 50 tror jag det var ;) men om du gör fängelsefusket kan man få ännu högre lvl :) mkt mer än lvl 50, det högsta är uppe i 300 har ja för mej 1. 255 är högsta2. om du använder buggar i spelet kan du nå 255, även om de tar åratal ahh just de ja :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.