ElderPower Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Jag har varit suspendad nu sen 23 juni och har skickat informationen till blizzard massa gånger sen dess och jag har med allt som behövs, ID bild, gamecard code, cd key och acc info,namn,email adress, är säker att jag skickade den tillbaka till rätt email, har även testet webbform Vad kan det bero på att dom inte svarat? och när dom svarar öppnas det direkt eller tar det också tid?
ElderPower Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 angående namnet på vissa characters känner en som har råkat ut för samma sak
Banish Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 men du är väl bannad eller?dom låser väl bara inte upp acc för att nåt skickar ett mail eller? om du är bannad så är du
Hivee Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Skrivet 28 Augusti 2008 Nej, dom kan frysa accet tills den "sanne" ägaren har identifierat sig
Xynthiar Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Skrivet 29 Augusti 2008 heter du nått som gått emot blizzards "regler" så kan du inte få tillbaks det genom att skicka ett mail, du får vänta tills bannen tar slut. hur länge du e bannad står i ett email du fått på den mail adressen du reggat accountet till.
Rekommendera inlägg