Gäst Zakakiro Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 öhh man kan inte bli nån "halv drake" din kusse verkar vara en jäkla lögnare "-.- om han snackar sanning så måste det va till data han har det och förmodligen laddat ner en mod... och jag lovar dej att det inte finns nått sånt till 360 för jag kan hela spelet utantill :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det är asabrasa som är en lögnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det är asabrasa som är en lögnare.han är inte en lögnare, han är bara dum i huvudet och tror på det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 öhh man kan inte bli nån "halv drake" din kusse verkar vara en jäkla lögnare "-.- om han snackar sanning så måste det va till data han har det och förmodligen laddat ner en mod... och jag lovar dej att det inte finns nått sånt till 360 för jag kan hela spelet utantill :Pkan du hela spelet utantill??? (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.