Xib Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag har haft min min mobil i 3 år nu och jag skulle vilja köpa en ny. och jag undrar om jag kan köpa en mobil själv (utan föräldrar) som är utan abonnemang elr nåt sånt. jag är 14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Det står P25.. Aja kolla pricerunner.se. Du kunde kanske ge lite tips på vad du är ute efter. Modell, företag, musikmobil kamera osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xib Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 typ en vanlig sony ericsson för 1,5 elr nåt men jag undrar om det GÅR att köpa mobil sj när man är 14 utan abonnemang och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Krav på målsmanstillstånd: Separat mobil: Nej Mobil med kontantkort: Ibland Mobil med abonnemang: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xib Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 ok tack sista fråga bara om jag köper en mobil utan abonnemang och kontantkort kan jag då använda den med vilket kontatkort som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xib Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 tips: köp i en affär och inte på internet så går det smidigare att lämna tillbaka den om den går sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Vet ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.