GbaPlayer93 Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Söker följande: Charmander, Squirtle, Bulbasaur. Zaptos, Articuno, Moltres. Mewtwo, Mew. Tododile, Cyndaquil, Chikorita. Entei, Suicune, Raiko. Lugia, Ho-oh. Celebi, Jirachi, Deoxys. (Level och attacker på Pokémon kvittar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Och vad erbjuder du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 vad får jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 jag har en mew, en zapdos, en moltres, en articuno och en charmander, vad får jag för dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 jag har alla utom entei och raikou, vänta tills jag har varvat FR igen så har jag en raikou Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Har en (ursäkta stavningen) Chikorita,Bulbasaur,Chamander,squrtiel,Jirachi(den bytar jag in bort).. Vad får man ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 jag har mew,deoxys, mewtwo,charmander,jirachi,celebi och Ho-oh kanske kommer att skaffa lugia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg