Mahan Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Tjabba, det är så att jag har precis dödat jimmy pegorino, och uppdragen har slutat komma, är det slut på uppdrag eller kommer någon att "ringa" niko? Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Är det inte rätt uppenbart att det är slut när eftertexterna kommer rullande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 När jag hade dödat Jimmy Pegorino var det slut ju, Men 1 fråga: alla snackar om ¨någon stevie! jag har aldrig gjort något för någon stevie!? Är det olikt på Ps3 med 40GB och 60GB o 80GB? Om det fanns 60GB :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 När jag hade dödat Jimmy Pegorino var det slut ju, Men 1 fråga: alla snackar om ¨någon stevie! jag har aldrig gjort något för någon stevie!? Är det olikt på Ps3 med 40GB och 60GB o 80GB? Om det fanns 60GB :visslar: Okej, kolla Nicos sms. Där står det "Stewie". Och, ja det finns båda 60 Gb och 80 Gb, men 60 gig säljs inte mer i sverige. På 60 gig och uppåt kan man spela PS2 spel på ps3:et. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg