KuroKaktus Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 (redigerat) Hej jag vet att detta program är till hemsidor bilder och det du har gjort. Men jag tänkte att jag inte gör en tråd för min bild bara. Denna tråd kan alla lägga in sina bilder på. Vaed tycker ni om min bild? BILD HÄR EDIT: Sry trode ingen skulle svara så fårt så han inte ladda upp den. Om ni inte vet vad det är så är det en webbläsare. Redigerat 31 Augusti 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Jag har ingen på den här hordisken, men jag lägger upp sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 ser ingen bild... man kan väll använda bästa avatar/banner/bild tråden för att lägga upp roliga bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Den tråden tänkte jag inte på. Moderator kan ta bort tråden om han/hon vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.