kentha Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 hej hej alla som spelar metroid prim3 , jo det e så här jag har kört fast å kommer inte vidare har klarat av det mesta nu men nu e det så att jag sitter fast på planeten där jag ska möta dark samus , i en tunel där man ska sprenga håll i golvet .men jag kan inte göra det har skanat hella rumet där jag e å det enda som går å skana e en tank med nått djur i å vet ej hur jag ska göra hade vat bra å få lite hjälp om hur jag ska gå till väga !! mwh kentha Citera
Moldorm Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Phaaze? Eller vilken planet syftar du på? Citera
NintendoGuy Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Jag minns inget sånt ställe :S Och jag har varvat spelet 2 gånger. Citera
Moldorm Skrivet 4 September 2008 Rapport Skrivet 4 September 2008 Jag minns inget sånt ställe :S Och jag har varvat spelet 2 gånger. Vilken planet är du på då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.