Sidney Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Hej! Har kommit till den där bossen som styr Marlyn medtrådar och alla sina medhjälpare han nyss återupplivat. Man ska typ skydda Akiba samtidigt som man ska döda bossen och Marlyn. Har 2 frågor nu: 1. Vad heter bossen jag pratar om? 2. Hur i h*lvete ska man kunna döda de 2? Om man skjuter på dom med M4/RPG-7/Rail Gun så förlorar de ju inget liv. Hur ska man göra? Citera
ThaNooB Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 1. Screaming Mantis 2. Du ska skjuta på den rödlysande dockan som Screaming Mantis håller i. Btw, hon heter Meryl. Och vad menar du med "döda de 2"? Du ska skjuta på Meryl med en shotgun så går trådarna sönder och Meryl ramlar ner på marken. Om en stund får du göra det igen. Citera
Sidney Skrivet 1 September 2008 Författare Rapport Skrivet 1 September 2008 Meryls och Screaming Mantis livmätare finns ju under ens egen s¨jag antog att man skulle döda båda. Ska man skjuta på Meryl eller ovanför henne på trådarna så att trådarna går sönder? Citera
ThaNooB Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Du ska skjuta på henne. Men köp V-Ring till din shotgun, annars skadar du henne och om du dödar henne så förlorar du. Antar jag, har aldrig själv dödat Meryl. Citera
Sidney Skrivet 1 September 2008 Författare Rapport Skrivet 1 September 2008 Har säkert skjutit på henne med ca 30 shotgun skott utan att hon lossnat/det hänt något. Vad ska jag göra? Måste man skjuta henne på något speciellt ställe? Har hört att man ska använda den där sprutan man fick av Naomi (Syriance?) för att kunna sikta stabilt på dockorna Screaming Mantis håller i. Ska testa det och återkommer med resultat senare. Citera
ThaNooB Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Mm, ifall S. Mantis träffar dig med ett "skott" från dockan så blir du konstig. Då tar du fram Syringe och trycker trekant tror jag. Då blir du normal. Jag vet inte varför hon inte lossnar på dig. Citera
Sidney Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Skrivet 2 September 2008 Har klarat henne nu. Gjorde såhär: 1. Tog Syringe. 2. Sprang upp på kanten så jag stog högst upp. Där tog jag upp en sniper och sköt båda dockorna S. Mantin håller i. 3. Då kom ett videoklipp där S. Mantis håller upp Merlyn och drar upp hennes arm med pistolen i mot en själv. 4. Sprang upp på kanten så jag stog högst upp. Där tog jag upp en sniper och sköt båda dockorna S. Mantin håller i. 5. Då kom ett videoklipp där S. Mantis håller upp Merlyn och drar upp hennes arm med pistolen i mot hennes eget huvud. 6. Sprang upp på kanten så jag stog högst upp. Där tog jag upp en sniper och sköt båda dockorna S. Mantin håller i. 7. Då tappade S. Mantis en av sina dockor. Så det är bara att ta upp den, välja den som vapen, skjute med den på S. Mantis och hålla in L1 samtidigt som du skakar handkontroller så dör S. Mantis. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.