Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

Har kommit till den där bossen som styr Marlyn medtrådar och alla sina medhjälpare han nyss återupplivat. Man ska typ skydda Akiba samtidigt som man ska döda bossen och Marlyn.

Har 2 frågor nu:

1. Vad heter bossen jag pratar om?

2. Hur i h*lvete ska man kunna döda de 2? Om man skjuter på dom med M4/RPG-7/Rail Gun så förlorar de ju inget liv. Hur ska man göra?

Skrivet

1. Screaming Mantis

2. Du ska skjuta på den rödlysande dockan som Screaming Mantis håller i.

Btw, hon heter Meryl. Och vad menar du med "döda de 2"?

Du ska skjuta på Meryl med en shotgun så går trådarna sönder och Meryl ramlar ner på marken. Om en stund får du göra det igen.

Skrivet

Meryls och Screaming Mantis livmätare finns ju under ens egen s¨jag antog att man skulle döda båda.

Ska man skjuta på Meryl eller ovanför henne på trådarna så att trådarna går sönder?

Skrivet

Har säkert skjutit på henne med ca 30 shotgun skott utan att hon lossnat/det hänt något. Vad ska jag göra? Måste man skjuta henne på något speciellt ställe?

Har hört att man ska använda den där sprutan man fick av Naomi (Syriance?) för att kunna sikta stabilt på dockorna Screaming Mantis håller i. Ska testa det och återkommer med resultat senare.

Skrivet

Mm, ifall S. Mantis träffar dig med ett "skott" från dockan så blir du konstig. Då tar du fram Syringe och trycker trekant tror jag. Då blir du normal.

Jag vet inte varför hon inte lossnar på dig.

Skrivet

Har klarat henne nu.

Gjorde såhär:

1. Tog Syringe.

2. Sprang upp på kanten så jag stog högst upp. Där tog jag upp en sniper och sköt båda dockorna S. Mantin håller i.

3. Då kom ett videoklipp där S. Mantis håller upp Merlyn och drar upp hennes arm med pistolen i mot en själv.

4. Sprang upp på kanten så jag stog högst upp. Där tog jag upp en sniper och sköt båda dockorna S. Mantin håller i.

5. Då kom ett videoklipp där S. Mantis håller upp Merlyn och drar upp hennes arm med pistolen i mot hennes eget huvud.

6. Sprang upp på kanten så jag stog högst upp. Där tog jag upp en sniper och sköt båda dockorna S. Mantin håller i.

7. Då tappade S. Mantis en av sina dockor. Så det är bara att ta upp den, välja den som vapen, skjute med den på S. Mantis och hålla in L1 samtidigt som du skakar handkontroller så dör S. Mantis.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...